Ura Logatella?

Logatella voi luoda uraa monenlaisissa tehtävissä. Tarjoamme monipuolisia ja haastavia tehtäviä logistiikan kehittämisen, päivittäisen toteuttamisen ja ratkaisujen myynnin parissa. Tarjoamme työntekijöillemme haasteita ja vaihtelua asiakaspalvelutehtävissä, asianmukaisen palkan työtehtävien mukaan, erinomaisen työympäristön sekä monipuoliset uramahdollisuudet.

Odotamme työnhakijoiltamme:

  • hyviä asiakaspalvelutaitoja ja positiivista asennetta
  • joustavuutta ja rehellisyyttä
  • hyvää fyysistä kuntoa
  • halua jatkuvaan oppimiseen
  • onnistumisen tahtoa
  • yhteistyökyky ja hyviä sosiaalisia taitoja
  • kykyä työskentelyyn sekä osana tiimiä että itsenäisesti
  • vähintään 18 vuoden ikää

Tehtäviin valittavilta henkilöltä edellytetään luottavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä Supon henkilöturvallisuusselvitys).

Lähetä avoin hakemus

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, voit aina lähettää avoimen hakemuksen palkkatoivomuksineen osoitteella rekry@nulllogate.fi tai kohdistettuna kulloinkin voimassa olevaan avoimeen paikkaan. Avoimeen hakemukseen merkitse viestin otsikkoon ”Avoin hakemus” ja paikkakunta, jossa ensisijaisesti voisit työskennellä.

 

HAKEMUS JAKELUAUTON KULJETTAJAKSI, HYLLYTTÄJÄKSI tai VARASTOTÖIHIN

Jätä hakemuksesi hakulomakkeella tästä.

Haemme

Customer Success Leader / SCM koordinaattoria

Vantaalle

Tehtäviisi kuuluu mm.
– asiakkaiden toiminnan häiriöttömyyden varmistaminen, toimitusketjun ja materiaalien ohjauksen optimointi sekä palveluiden tuotannon ohjaus
– toimeksiantojen käsittely, tehtäväksi anto, toimitusvalvonta ja laskutus
– palveluiden tehokkuudesta ja tuottavuudesta huolehtiminen sekä palveluiden laskutus
– aktiivinen kommunikointi asiakkaiden myynnin, tuotannon, logistiikan ja hankinnan vastuuhenkilöiden kanssa sekä koko toimitusverkoston kanssa
– aktiivinen tuottavuuden, raportoinnin ja automaation kehittäminen
– aktiivinen osallistuminen toimitusprosessien, raportoinnin ja automaation kehittämiseen

Odotamme sinulta
– soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta
– materiaalien johtamisen, tuotannon ja logistiikan ohjauksen periaatteiden hallintaa
– nopeaa tehtäviin tarttumista, joustavuutta, aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta
– energistä tiimipelaajaa ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja
– kokemus kokoonpanoteollisuuden, tukkukaupan tai terveydenhuollon hankinnasta, tuotannosta ja logistiikasta katsotaan eduksi

Tarjoamme
– vaihtelevan ja monipuolisen tehtävän
– kehittyvän ja dynaamisen työympäristön
– hyvät urakehitysmahdollisuudet kasvavassa yrityksessä  ja mielenkiintoisten projektien parissa

Toimi heti! Täytä hakemus tästä heti tai viimeistään 19.09.2022. Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään luottavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä Supon henkilöturvallisuusselvitys).

 

Toiminnan kasvaessa haluamme vahvistaa tiimiämme ja haemme

MYYNTI- ja ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

Vantaan toimipisteeseen.

Pääpaino tehtävässä on uusasiakashankinnassa. Autat asiakkaitasi tuplaamaan toimituskykynsä, teet heille konsultointityönä konkreettisia kehityssuunnitelmia ja dollarisoit ehdotustesi hyödyt. Huolehdit hankkimistasi asiakkuuksista sekä kehityssuunnitelmien toteutumisesta yhdessä tiimin kanssa pitkäjänteisesti asiakkuuksia kasvattaen. Etsimme henkilöä, jolla on kokemusta strategisen hankinnan prosesseista, toimitusprosessien optimoinnista sekä materiaalihallinnasta esimerkiksi kokoonpanotuotannon tai terveyspalvelujen alueelta, jotta pystyt tunnistamaan asiakkaan tarpeita ja ymmärtämään heidän ongelmiaan.

Kontaktoit c-päättäjiä aktiivisesti, sovit tapaamisia sekä huolehdit tarjouksista ja neuvotteluista. Työ on liikkuvaa, käyt tutustumassa asiakkaisiin ja pidät workshop-päiviä paikan päällä. Käytät tehokkaasti neuvotteluihin ja asioiden edistämiseen puhelinta, Teamsia, sähköpostia ja järjestelmiä sekä onnistut yhteistyössä asiakaspalvelutiimin kanssa. Osallistut myös strategiatyöhön sekä palveluiden ja myynnin kehittämiseen. Toimipaikkasi sijaitsee Vantaan Koivuhaassa.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan erilaisiin toimijoihin ja usein edelläkävijä yhtiöihin. Työ on vaihtelevaa, haastavaa ja pääset tekemään sitä dynaamisessa ympäristössä mukavien asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. Sinulla on mahdollisuus olla mukana yhtiön strategiaprosessissa sekä myöhemmin viemässä yrityksen toimintaa kansainvälisille markkinoille. Tehtävässä on mahdollisuus edetä talon sisällä.

Toivomme sinun omaavan muutaman vuoden työkokemuksen, sopivan koulutustaustan (esimerkiksi kaupallinen tai tuotantotalouden koulutus) sekä tuntevan yritysten toiminnanohjauksen ja materiaalihallinnan järjestelmiä. Tehtävässä tarvitset hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.

Tehtävässä pärjäät, kun olet:

  • aktiivinen ja yrittäjähenkinen.
  • kyvykäs ymmärtämään laajoja kokonaisuuksia ja sanoittamaan niitä.
  • kiinnostunut ratkomaan asiakkaiden ongelmia ja tuottamaan heille arvoa.
  • rohkea ehdottamaan ratkaisuja ja kysymään päätöksiä
  • sosiaalisesti taitava ja luotat itseesi.

Hae mukaan huumorintajuiseen porukkaan  tästä heti tai 09.10.2022 mennessä. Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa Rekrytointitallin Timo Manninen arkisin klo 10-15 numerossa 0400 793506. Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään luottavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä Supon henkilöturvallisuusselvitys).

 

Etsimme
SCM RATKAISUKONSULTTIA / SCM JUNIOR KONSULTTI

Etsimme tiimiimme vahvistukseksi kaupallisesti suuntautunutta asiakkaiden lisäarvon rakentajaa.

Olet kaupallisesti suuntautunut (tekniikan) ammattilainen sekä toiminut materiaalihallinnon, toiminnanohjauksen tai palveluiden myynnin ja kehityksen parissa.  Hallitset IoT:n, automaation sekä tiedolla johtamisen mahdollisuudet palvelun parantamisessa sekä materiaalien hallinnassa ja pystyt niitä hyödyntämään. Ymmärrät asiakkaiden materiaalien ja kumppanuusverkostojen johtamisen haasteet, löydät ratkaisut haasteisiin ja pystyt dollarisoimaan hyödyt.

Et pelkää tarttua tehtävään kuin tehtävään sekä johtaa asioita ja ihmisiä edestä. Olet aktiivinen auttaja, tartut tehtäviin ja saatat ne määrätietoisesti valmiiksi. Hallitset projektisi deadlinet ja pidät huolen työsi tuottavuudesta. Sitoudut tavoitteisiin ja löydät keinot onnistua. Osaat myydä ratkaisut niin päättäjille kuin käyttäjille.

Ole yhteydessä (rekry@nulllogate.fi), meillä voi olla sinulle kaipaamiasi haasteita!

 

KORKEAKOULUOPISKELIJOIDEN HARJOITTELU-, GRADU- JA DIPLOMITYÖPAIKAT

Etsimme jatkuvasti nuoria kyvykkyyksiä kasvavaan joukkoomme. Jos olet  myynnin, johtamisen, tietotekniikan tai palvelutuotannon kehittyvä helmi, laita heti vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostiin (rekry(at) logate.fi tai täytä hakulomakkeemme tästä.

Internship Training for IEM students

KORKEAKOULUOPISKELIJOIDEN HARJOITTELU-, GRADU- JA DIPLOMITYÖPAIKAT

Etsimme jatkuvasti nuoria kyvykkyyksiä kasvavaan joukkoomme. Jos olet  myynnin, johtamisen, tietotekniikan tai palvelutuotannon kehittyvä helmi, laita heti vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostiin (rekry(at) logate.fi ) tai täytä hakulomakkeemme tästä.

Kokemuksia Logatella töissä

Linda Noronen
Customer Success Leader

 

Kuka olet ja mitä teet Logatella? 

Olen Linda ja opiskelen tuotantotaloutta Aalto-yliopistossa. Logatella toimin palvelutuotannon työnohjauksessa.

Minkälaisia työpäiväsi ovat? 

Tehtäväni on huolehtia asiakkaiden keskimäärin miljoonan euron päivätuotannon häiriöttömyydestä toimitusketjun osalta. Toimin palvelutuotannon esimiehenä sekä vastaan asiakaspalvelusta. Huolehdin sanomaliikenteestä, järjestelmien toiminnasta ja ohjausparametrien ylläpidosta. Suunnittelen päivän resurssoinnin sekä olen tarvittaessa yhteydessä asiakkaisiin, toimittajiin ja alihankkijoihin. Työpäivät ovat vaihtelevia, usein hektisiä ja päätöksiä on tehtävä nopeasti. Päätöksenteon tukena on käytössä proaktiiviset lean ja agile–toimintafilosofiat ja strategisen hankinnan johtamisen konsepti. Lisäksi keskeinen osa tehtävääni on toimintamallin kehittäminen ja konseptointi. Toimin työssäni aika itsenäisesti, mutta apua on saatavilla aina tarvittaessa.

Mikä on ollut parasta Logatella? 

Olen saanut paljon vastuuta yrityksen päivittäisen toiminnan pyörittämisessä. Palvelutuotannon johtamisessa onnistuminen on motivoivaa, vaikka työ on ajoittain hektistä ja nopeatempoista. On ollut mielenkiintoista päästä myös toimimaan esimiehenä ja oppimaan siitä. Logatella on hyvä henki ja minulla on mukavat työkaverit.

 

Juho Järvinen
Business Developer, diplomityöntekijä

 

Kuka olet ja mitä teet Logatella? 

Olen Juho, viidennen vuoden tuotantotalouden opiskelija Aalto-yliopistosta. Viimeistelen opintojani kirjoittamalla diplomityöni Logatella.

Miksi halusit tehdä diplomityösi juuri Logatelle? 

Pääaineeni maisteriopinnoissa on yritysstrategia ja Logate on tarjonnut hyvät mahdollisuudet kirjoittaa diplomityö pääaineeseeni liittyen. Logate on pieni firma, mikä on mahdollistanut sen, että olen saanut työntää käteni oikein kunnolla saveen strategian kehittämisen kanssa. Isossa yrityksessä olisi ollut huomattavasti haastavampaa päästä yhtä merkittävään rooliin näin diplomityöntekijänä.

Mitä diplomityösi aihe käsittelee? 

Diplomityöni käsittelee uuden liiketoiminnan kehittämistä design science -lähestymiskulmalla, tavoitteena nopean kasvun liiketoimintasuunnitelman laatiminen ja käynnistäminen. Työ on sisältänyt muun muassa vaihtoehtojen kartoitusta, asiantuntijahaastatteluja, potentiaalisten yhteistyökumppanien kartoitusta  ja kilpailijakartoitusta, konseptin hahmottelua ja ratkaisujen testausta potentiaalisessa asiakassegmentissä.

Mikä on ollut parasta diplomityön tekemisessä Logatella? 

On ollut mahtavaa päästä tekemään yrityksen kannalta hyvin merkittäviä asioita jo näin opintojeni aikana. Olen kokenut diplomityöni tärkeäksi ja diplomityön tekemistä on tuettu hyvin. Olen saanut tukea projektin aikana yhtiön kokeneilta strategisen johtamisen ammattilaisilta. Myös Logaten toimintaympäristö ja toimiala ovat olleet mielenkiintoisia.

Paulus Heikkilä
Kuorma-auton kuljettaja

 

Kuka olet ja mitä teet Logatella? 
Olen Paulus ja toimin kuorma-auton kuljettajana Logatella.

Miten päädyit töihin Logatelle? 
Olen Logatella töissä vuokrafirman kautta. Tämä ei kutienkaan näy työni arjessa mitenkään, kaikki toimii kuin olisin Logaten oma työntekijä.

Minkälaisia ovat tyypilliset työpäiväsi? 
Työpäiväni alkavat tyypillisesti aikaisintaan seitsemältä ja päättyvät viimeistään neljän maissa. Saan ajaa niin maaseudulla kuin kaupunkialueella, mikä tuo vaihtelevuutta työhön. Matkat ovat sopivan pituisia ja pysähdyksiä on riittävän usein. Tämän lisäksi työskentelen silloin tällöin myös Logaten omalla varastolla, mikä on virkistävää ajon lomassa.

Miksi olet viihtynyt Logatella? 
Työajat ovat todella hyvät: työpäivät eivät ala liian aikaisin ja viikonloput ovat vapaat. Työtehtävät, ajettavat matkat ja maisemat ovat monipuolisia. Koen saavani vaikuttaa omaan työhöni ja työnantaja on joustava. Koen itseni tärkeäksi osaksi asiakkaiden toimitusketjua ja lisäksi minulla on vastuuta tehtävien onnistumisesta. Töissä on mukava tunnelma ja minulla on hyvät työkaverit.